Over mij

My photo
Heteren, Netherlands
Welkom op mijn Blog! Ik ben Wini, 38 jaar jong, getrouwd met Hendrik-Jan en moeder van twee geweldige kinderen. De oudste is Aurora (9 jaar) en de jongste is Danylo (6 jaar). Ongeveer 8 jaar geleden heb ik het scrapbooking ontdekt en bijna twee jaar gelden ontdekte ik het leuke van stempelen. Van hieruit is ook mijn liefde voor fotografie gegroeid met een opleiding tot gevolg Kijk rustig rond op mijn blog en laat eventueel een berichtje achter ;).

Wednesday, September 24, 2014

Challenge #48 Cuddly

Cuddly (ofwel knuffelig) is nu het thema op het blog van Addicted to CAS. Ik wist gelijk welke stempel ik ervoor zou gebruiken, die ene schattige van Stampotique.
Ik heb er een soort van polaroid van gemaakt. De achtergrond op de polaroid is ingekleurd met distress inkt, het monstertje en het uiltje met Prismacolor pencils.




3 comments:

  1. Heel lief én grappig! Mooi die polaroid-vorm! Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  2. what a cute image-so funny a scary monster hugging! Great CAS design. Thanks for joining us at ATCAS

    ReplyDelete
  3. Lol ! I love tho what a fresh take on our code word, this really made me smile.It seems that even monsters need something to cuddle beautifully coloured too.. Thanks so much for joining us at ATCAS and good luck.

    ReplyDelete