Over mij

My photo
Heteren, Netherlands
Welkom op mijn Blog! Ik ben Wini, 38 jaar jong, getrouwd met Hendrik-Jan en moeder van twee geweldige kinderen. De oudste is Aurora (9 jaar) en de jongste is Danylo (6 jaar). Ongeveer 8 jaar geleden heb ik het scrapbooking ontdekt en bijna twee jaar gelden ontdekte ik het leuke van stempelen. Van hieruit is ook mijn liefde voor fotografie gegroeid met een opleiding tot gevolg Kijk rustig rond op mijn blog en laat eventueel een berichtje achter ;).

Sunday, September 21, 2014

Card: Keep off the grass


Ik had voor mezelf besloten om weer wat meer kaarten te gaan maken in de serie Clean and Simple. Om mezelf daarin uit te dagen is het leuk om diverse Challenge blogs te volgen.

Het weekthema van CASology is grass en dus ben ik met dit thema even lekker aan de slag gegaan.




Voor deze kaart heb ik gebruikt gemaakt van diverse Jofy stempels, welke ik op craft cardstock heb gestemeld. De afdruk is daarna ingekleurd met Prismacolor pencils.

3 comments:

  1. Gorgeous! I love how the colours pop against the craft! Thanks for playing along with CASology this week!

    ReplyDelete
  2. Lovely coloring on kraft...and cute to color inside the sentiment, too! Thanks for joining in the fun at CASology!

    ReplyDelete
  3. Tis een mooie! Kraft en deze frisse tinten geven het een mooi bescheiden kleur! Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete