Over mij

My photo
Heteren, Netherlands
Welkom op mijn Blog! Ik ben Wini, 38 jaar jong, getrouwd met Hendrik-Jan en moeder van twee geweldige kinderen. De oudste is Aurora (9 jaar) en de jongste is Danylo (6 jaar). Ongeveer 8 jaar geleden heb ik het scrapbooking ontdekt en bijna twee jaar gelden ontdekte ik het leuke van stempelen. Van hieruit is ook mijn liefde voor fotografie gegroeid met een opleiding tot gevolg Kijk rustig rond op mijn blog en laat eventueel een berichtje achter ;).

Wednesday, April 10, 2013

You are bloomin' marvellous!

Ik had in het boek van Dina Wakley gelezen over de Rule of Thirds. Met dat in het achterhoofd ben ik aan de slag gegaan.

Wit cardstock, Dylussions spray inkten, Art Anthology's dimensional paints en stempels van Jofy deden de rest.


1 comment:

  1. Ik vind het prachtig Wini ! Mooie foto van je stralende dochter.
    Groetjes Yvonne.

    ReplyDelete