Over mij

My photo
Heteren, Netherlands
Welkom op mijn Blog! Ik ben Wini, 38 jaar jong, getrouwd met Hendrik-Jan en moeder van twee geweldige kinderen. De oudste is Aurora (9 jaar) en de jongste is Danylo (6 jaar). Ongeveer 8 jaar geleden heb ik het scrapbooking ontdekt en bijna twee jaar gelden ontdekte ik het leuke van stempelen. Van hieruit is ook mijn liefde voor fotografie gegroeid met een opleiding tot gevolg Kijk rustig rond op mijn blog en laat eventueel een berichtje achter ;).

Sunday, December 9, 2012

Make & take met tyvek

Gisteren heb ik bij De Craftorij weer een make & take mogen verzorgen. Deze keer met een voor de winkel een nieuw product: tyvek. Tyvek is een industriële stof, voor de meesten van ons bekend als in die witte wegwerp-overalls. Best lastig spul, maar toch ook weer zo ontzettend leuk. Ik heb er een hele week op zitten oefenen en uitproberen. En toen gooide het weer roet in het eten. Dat dachten wel althans. Ondanks de sneeuw en de gladheid was er een leuke opkomst.
 

1 comment:

  1. Wat leuk om mezelf tegen te komen op jouw blog! (ik ben degene in het blauw linksonder). Nogmaals dank je wel voor de uitleg. Ik ben inmiddels zelf ook aan de slag gegaan met Tyvek in mijn art-journal en ik ben er erg tevreden over!

    ReplyDelete