Over mij

My photo
Heteren, Netherlands
Welkom op mijn Blog! Ik ben Wini, 38 jaar jong, getrouwd met Hendrik-Jan en moeder van twee geweldige kinderen. De oudste is Aurora (9 jaar) en de jongste is Danylo (6 jaar). Ongeveer 8 jaar geleden heb ik het scrapbooking ontdekt en bijna twee jaar gelden ontdekte ik het leuke van stempelen. Van hieruit is ook mijn liefde voor fotografie gegroeid met een opleiding tot gevolg Kijk rustig rond op mijn blog en laat eventueel een berichtje achter ;).

Monday, December 3, 2012

Latte

Danylo is gek op melk, een van zijn meest favoriete drinken.
Zo ook op vakantie, hij dronk alleen maar water of melk.
Deze layout is alleen maar gemaakt met wit cardstock, washi tape, distress inkt, stempels en sjablonen.

6 comments:

  1. Wat mooi en wat een leuke foto.!

    ReplyDelete
  2. Wat een gave LO! Heb je die achtergrond echt met inkt gemaakt? Hoe dan?! (ik wil nog zooooooo veel leren :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja hoor, echt alleen maar met inkt (en een stukje washi tape). Ik weet niet waar je vandaan komt, maar misschien een keer een cropavondje bij De Craftorij in Ede? Ik ben er meestal wel ;).

      Delete
    2. Rianne, ik zag ineens waar je vandaan komt. Da's toch nog een uurtje rijden, maar er zijn er meer die van ver komen.....

      Delete
  3. Hoi Wini,

    Gisteren een geweldige dag gehad bij de Craftorij en nieuwsgierig geworden naar wat jullie allemaal maken ben ik 'ns verder rond gaan snuffelen op de website. Leuke LO's en voorbeelden.
    Ik ben weer tot m'n tenen geïnspireerd!
    Groetjes,
    Monique
    PS: als je het leuk vindt ... ik houd ook een blog bij: heddymonique.blogspot.com

    ReplyDelete