Over mij

My photo
Heteren, Netherlands
Welkom op mijn Blog! Ik ben Wini, 38 jaar jong, getrouwd met Hendrik-Jan en moeder van twee geweldige kinderen. De oudste is Aurora (9 jaar) en de jongste is Danylo (6 jaar). Ongeveer 8 jaar geleden heb ik het scrapbooking ontdekt en bijna twee jaar gelden ontdekte ik het leuke van stempelen. Van hieruit is ook mijn liefde voor fotografie gegroeid met een opleiding tot gevolg Kijk rustig rond op mijn blog en laat eventueel een berichtje achter ;).

Friday, March 4, 2011

Oude schoolfoto's




Door een opdracht op de site van De Craftorij ben ik eens de zolder op gedoken en heb daar een aantal oude schoolfoto's uit een doos getrokken. Daar ben ik eens lekker mee aan de slag gegaan.


2 comments:

  1. ze zijn super Wini, mijn favoriet is de bovenste, geweldig papier en supermooi met die circels!!

    ReplyDelete
  2. Oh wat leuk Wini, ook een eigen blog!! Ziet er mooi uit hoor!!

    Groetjes margo.

    ReplyDelete