Over mij

My photo
Heteren, Netherlands
Welkom op mijn Blog! Ik ben Wini, 38 jaar jong, getrouwd met Hendrik-Jan en moeder van twee geweldige kinderen. De oudste is Aurora (9 jaar) en de jongste is Danylo (6 jaar). Ongeveer 8 jaar geleden heb ik het scrapbooking ontdekt en bijna twee jaar gelden ontdekte ik het leuke van stempelen. Van hieruit is ook mijn liefde voor fotografie gegroeid met een opleiding tot gevolg Kijk rustig rond op mijn blog en laat eventueel een berichtje achter ;).

Sunday, March 20, 2011

Elsie uitdaging # 38

Op het forum van De Craftorij woordt eens in de twee weken een uitdaging uit het boek van Elsie Flannigan geplaatst. Afgelopen vrijdag was dat nummer 38: Start met een nummer.

Mijn layout hiervoor gaat over Danylo en aap. Vier (of is het zes?) handen op een buik.
Aap is soms bijna belangrijker dan papa of mama.

Voor de layout heb ik gebruik gemaakt van een schets van Pagemaps september 2010.
Het papier is van Scenic Route.

1 comment: