Over mij

My photo
Heteren, Netherlands
Welkom op mijn Blog! Ik ben Wini, 38 jaar jong, getrouwd met Hendrik-Jan en moeder van twee geweldige kinderen. De oudste is Aurora (9 jaar) en de jongste is Danylo (6 jaar). Ongeveer 8 jaar geleden heb ik het scrapbooking ontdekt en bijna twee jaar gelden ontdekte ik het leuke van stempelen. Van hieruit is ook mijn liefde voor fotografie gegroeid met een opleiding tot gevolg Kijk rustig rond op mijn blog en laat eventueel een berichtje achter ;).

Sunday, January 26, 2014

Original

Vandaag had ik zomaar ineens een flow, er kwam ineens wat uit mijn vingers. Zonder enig stukje designpapier heb ik een layout gemaakt.
 
Voor deze layout heb ik gebruik gemaakt van een template, diverse kleuren distress inkt, ladingen bloemetjes en een paar stansen.



3 comments:

  1. Wauw.....wat is dit een prachtige lo, maar ja met zo'n mooi model......Zo mooi met die template dat geeft zoveel 'beweging'

    ReplyDelete
  2. Oh wat is die leuk geworden!!!! Leuke template, écht weer eens wat heel anders ...

    ReplyDelete
  3. Ik vind het een hele mooie!! Super om zonder DP te werken! (Zegt de dame die zoveel DP nog heeft liggen omdat ze zelf telkens achtergronden maakt...) De kleuren maken dat de foto bijna m´n beeldscherm afsprong; lekker fris... Fijne week, Gerrina

    ReplyDelete