Over mij

My photo
Heteren, Netherlands
Welkom op mijn Blog! Ik ben Wini, 38 jaar jong, getrouwd met Hendrik-Jan en moeder van twee geweldige kinderen. De oudste is Aurora (9 jaar) en de jongste is Danylo (6 jaar). Ongeveer 8 jaar geleden heb ik het scrapbooking ontdekt en bijna twee jaar gelden ontdekte ik het leuke van stempelen. Van hieruit is ook mijn liefde voor fotografie gegroeid met een opleiding tot gevolg Kijk rustig rond op mijn blog en laat eventueel een berichtje achter ;).

Sunday, October 13, 2013

Kinderkaart met een doorkijkje

Zo leuk al die online uitdagingen. En sommige kun je gemakkelijk combineren, zo ook deze.

 
Met deze uitwerking doe ik mee aan de volgende uitdagingen:
 

8 comments:

  1. Love this ! How clever and so much fun, thanks so much for sharing this amazing card with us at ATCAS and good luck.

    Marie

    ReplyDelete
  2. leuk Wini,mooie combi van stempels!

    ReplyDelete
  3. Tjee, jij bent snel! Zit ik er nog over te peinzen hoe die te combineren en jij hebt het al gedaan.... Mooi is deze! Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  4. Very sweet card! Love the cute toucan and leaves. Thank you for joining us at ATCAS.

    ReplyDelete
  5. your leaves and your colors make my heart sind. What a cute peek-a-boo card!
    Thanks for playing along with my transparent challenge at ATCAS!
    Christine

    ReplyDelete
  6. What a cute card! I love the toucan peeking out of the window and the leaves look awesome trailing up the side of your card. Thanks for joining us at ATCAS. :)

    ReplyDelete
  7. Ja hoor gaaf kaartje. Bedankt voor je deelname aan crazy for CAS.

    ReplyDelete