Over mij

My photo
Heteren, Netherlands
Welkom op mijn Blog! Ik ben Wini, 38 jaar jong, getrouwd met Hendrik-Jan en moeder van twee geweldige kinderen. De oudste is Aurora (9 jaar) en de jongste is Danylo (6 jaar). Ongeveer 8 jaar geleden heb ik het scrapbooking ontdekt en bijna twee jaar gelden ontdekte ik het leuke van stempelen. Van hieruit is ook mijn liefde voor fotografie gegroeid met een opleiding tot gevolg Kijk rustig rond op mijn blog en laat eventueel een berichtje achter ;).

Sunday, January 1, 2012

Happy new year

Lately I bought the new magazine Scrap365. A new scrapbooking magazine with some great ideas I have to try.

This time a layout without any use of design paper, just cardstock, distress ink and some flowers.

With this layout I'm entering the folowing challenges:
The dutch magnolia chickies - Anything but a card

4 comments:

  1. Scjitterende LO. Leuk bedacht met de TH klok op de achtergrond en de tekst Happy New Year.
    Bedankt voor je bijdrage aan de challenge van de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    ReplyDelete
  2. Prachtig, heel mooi gedaan. Bedankt voor het meedoen met de challenge van The Dutch Magnolia Chickies.

    ReplyDelete
  3. Hij is schitterend en wat een leuk origineel idee om er een magnolia bij te doen
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    groetjes miriam

    ReplyDelete
  4. Hele mooie layout! Dankjewel dat je hebt meegedaan met de challenge bij DMCC

    Groetjes Yvonne

    ReplyDelete