Over mij

My photo
Heteren, Netherlands
Welkom op mijn Blog! Ik ben Wini, 38 jaar jong, getrouwd met Hendrik-Jan en moeder van twee geweldige kinderen. De oudste is Aurora (9 jaar) en de jongste is Danylo (6 jaar). Ongeveer 8 jaar geleden heb ik het scrapbooking ontdekt en bijna twee jaar gelden ontdekte ik het leuke van stempelen. Van hieruit is ook mijn liefde voor fotografie gegroeid met een opleiding tot gevolg Kijk rustig rond op mijn blog en laat eventueel een berichtje achter ;).

Sunday, September 4, 2011

On a rainy sunday morning

Today it was very rainy in the morning, so my daughter and I started crafting at the dinnertable.
This layout started with a sketch by Pagemaps (February 2011) which was also a challenge on my favorite forum. The picture was taken by a good friend, we did a fotoshoot this summer. Just because I don't have much pictures of myself.
The designpaper is from www.authentiquepaper.com . I'm usualy not fond of the colour yellow, but this combination with grey and black is great.




No comments:

Post a Comment